WEBORDERS

Via Weborders, vind je alle orders terug, die via de webshop zijn bestelden voldaan. De artikelen zijn door de kassa software in reservering geplaatst.

Voor iedere order regel staat onder status een gekleurde stip: 
  • Rood = geen voorraad
  • Oranje = niet alles op voorraad
  • Blauw = alle artikelen op voorraad
  • Groen = deze order is verwerkt/afgehandeld
  • Grijs = deze order is geannuleerd
  • Paars = een order die gesplitst moet gaan worden ivm voorraad in verschillende filialen

Links bovenaan is er o.a. de mogelijkheid om voltooide orders wel/niet weer te geven.

 Zodra er op de order regel wordt gedrukt, wordt de weborder geopend en komen de producten die besteld zijn in beeld.

 Bovenaan staan de klantgegevens en afleveradres/factuuradres.

Selecteer het filiaal, waar het artikel aanwezig is en druk op Print Picklist om de order te verzamelen.  

Druk hierna op Verwerk Order de artikelen worden uit reservering doorgeboekt als verkoop. De omzet wordt geregistreerd op order datum. De pakbon/verzend bon komt automatisch als PDF naar voren en deze kan gebruikt worden om op het pakket te versturen.

Crediteren Weborder

Een afgehandelde Weborder (groene stip) crediteren:

Open de reeds afgehandelde order en selecteer het filiaal waar de artikelen retour komen.Druk op de knop Artikel(en) retour en draai eventueel de pakbon uit.

Er komt nog een melding: Are you sure you want to return the selected article(s) Ja - Nee

Nu verschijnt er achter deze weborder regel een retour icoon.